Selasa, 19 Mei 2009

aku penat, dan aku tau korang juga penat...

lega sikit rasanya bila tugasan terbesar untuk sem ni aku dah settlekan. sakit tulang 4 kerat yang aku ada. tak pa... walau aku gemok, aku tak bley lembik, aku kena kuat macam jantan.
kadang kala masa prosesnya aku sedih, kadang kala aku gembira, kadang kala aku tak faham...dan macam2 lagilah.
giler penat!
aku tak tau lah knapa sumer benda aku nak gi hadap sorang...
tapi sori...ada 2 org yang aku banyak nyusahkan si cina ngan pak tam.....
sori kwn.. tq.
tq jugak pada geng K yg lain...
huhuhu...
sori korang terpaksa penat bersama.
aku tak jalankan tugas aku dengan baik. korang terkelam kabut sama dengan aku yang kelam kelibut serabut ni....
sori.....
aku amat berharap agar kita semua dapat jadi terbaik.
harap korang dapat beri tunjuk ajar pada aku....

2 ulasan:

  1. antara kita semua, ko yg paling penat. tq & sory banyak2. honestlah, tanpa ko, benda tu xkan jadi. sy nampak, geng k pun nampak. ko hebat, kuat dan tangkas seperti jantan... tp ingat, kita geng k, patut kejasama kan? jadi pa2 ajak lah kita, jgn manjakan kita org.

    BalasPadam
  2. cayalah gemoookkkk!

    BalasPadam