Isnin, 27 April 2009

bagi aku mmg tak mungkin 'patah tumbuh hilang berganti!!!'

tak mungkin ada peganti. aku tak mahu pengganti.
aku benci!!! benci!!! benci!!!
takkan mungkin dia dapat menggantikan tempat tu.
aku tak mengharapkan sesiapapun menggantikan tempat tu.
aku dah cukup senang dengan keadaan yang ada..
tapi kalau ada yang cuba mendekat, aku mmg tak da kuasa untuk melarang.
mungkin jika aku usulkan larangan aku, bisa saja jadi satu letupan.
aku cuba pujuk hati kecil aku untuk menerima, namun makin dipujuk, makin keras membatu pula hati aku ni.
hati aku tetap dengan pendiriannya "TIDAK!!!"
apa yang dia nak?
buat apa dia datang nak menyemak ni???
aku tak pernah sunyi walaupun tiada lagi kasih dari yang dulu memberi.
walau yang dulu kasihnya tak seberapa mana....namun aku sebahagian dari dia.
aku sememangnya tak mahu kasih dari yang baru ni.

aku tak mengharap yang lama kembali dan aku tak pernah langsung jugak mengharap yang baru jadi pengganti!!!!

aku buntu memikirkannya. aku mahu menyelesaikannya. tapi aku takot aku akn kehilangan yang lain pula......

Tiada ulasan:

Catat Ulasan